1997-es gyártású, 99-es forgalomba helyezésű Mitsubishi Eclipse-met 2005. február 10.-én vásároltam megkímélt állapotban, ettől függetlenül már szinte a fél autót kicseréltem.
CSAK MINŐSÉGI JAPÁN ÉS AMERIKAI ALKATRÉSZEKET RAKTAM AZ AUTÓBA!
Amiket kicseréltettem az 5év alatt: kuplungszerkezet, egyben a lendkerékkel, 2db kuplungmunkahenger, gyári hűtője elöregedett pályán szétment és elfolyt a víz, szerencsére időben letiltott az elektronika, így csak hengerfej tömítése pirult meg, de ha már szétszedték felújíttatam a hengerfejet (0,6mm-t le vettek belőle, szelepeket becsiszolták újra állították, új gyári szelepszárszimeringet, új alu hengerfejtömítést, szívórésztömítést rakattam bele)
új gyárinál 2x nagyobb rézhűtőt vettem bele, amit azóta kicseréltem még nagyobb rézhűtőre (jelenleg 42mm-es Koyo alubetéttel), hogy még komolyabb legyen a hűtése. Hengerfejjavítás közben ismét vezérlést cseréltettem, ha már meg lett bontva (új gyári: vízpumpa,2db feszítő, szíjfeszítő patron, erősített vez.szíj ).
Motor tartósságára nem ártalmas tuning alkatrészek vannak a motortérben: MSD Ignition gyújtástrafó, OBX Ignition gyertyakábelek, NGK G-power Platinum platinafejes gyertyák, K&N betétszűrő, zajcsökkentő kamarák-dobozok kiiktatva a szívócsőből, EGR szelep kiiktatva, OBX 4-1-es leömlő, 58-as csövezés, gyári gázgyorsító dob, OBX Forza tuning hátsó dob, GS-T benzinpumpa, új benzinszűrők, új gyári lambdaszondák.
Elöl a bal első felső lengőkaron kívül az összes többi Új. Kayaba Prenium teleszkópok, Speedline állítható magasságú-keménységű rugószett.
Elől a 2G GSX nagy fékei vannak, új Brembo tárcsákkal-fékbetétekkel.
Hátsó lengőkarok is újak + ez hátul gyárilag tárcsafékes volt, de már a GSX fékei vannak hátul is.
Új Toyo kerékcsapágyak elől hátul, Új féltengelyek.
Fel lett újítva: Önindító, Klímakompresszor-klímarendszer, Generátor
Cserélve lett: szervószívattyú, feszültség szabályzó.
4,5nm 5mm-es bitumenlap a karosszériában, hang és hőszigetelés miatt.
Külsejét tekintve nemrég vettem bele egy pár újszerű első lámpát, enyém már matt volt. Eleje volt törve nálam, belementem egy álló kocsiba, a törésről képek is készültek, amit meg tudok mutatni, környék legjobbnak mondott festője festette, a fényezéssel nem vagyok megelégedve, újrafényezés tervben van. Törés után mindenből gyári és új alkatrészt raktam a kocsiba.
Külsején le lett cserélve a küszöb spoiler 2Ga-ra, sötétített üvegek, 17-es alulfenik, újszerű Japán Brigestone gumikkal. Új erősített Külső kilincsek. Xenon szett. D-tipusú matrica rendszám, amerikai 3x3-as helyzetjelző-féklámpa hátul. elől szélességjelzők.
Belseje: Ritka BÉZS-Fekete belső, gyári Eclipse szőnyeg, racing alu 34-es sportkormány (igény szerint a gyári légzsákost is adom, nekem ez kényelmesebb), alu váltógom, alu kézifék kar, Pionner mp3-as lejátszó, DLS elsőszett, prenium hátsószett, 2scatornás erősítő+mélysugárzó gondoskodik a szolid, de korrekt hangzásról.
Titán-Dipol Váltózár. LCD-s kijelzős riasztó, mely 1,5km-ig oda-vissza kommunikál.
Az autó előző életéből 2évet nem ismerek.
Miért kellett ennyit költenem a gépre? - azért mert felelőtlenül széthajtottam-ütöttem... majd benőtt a kobakom, bár most is ütöm csak már okosabban.:) ... további infók és átalakítások a BLOG-omban.
BÁRMI KÉRDÉSED VAN AZ AUTÓVAL KAPCSOLATBAN, VAGY EGYÁLTALÁN CSAK AZ ECLIPSEKKEL, KERESS MEG NYUGODTAN, ALKATRÉSZ BESZERZÉSBEN IS SZÍVESEN SEGÍTEK!
... ez volt rég... lehet, hogy a jövő a 420aT :) |